KAN INTE BARA ÄNGLARNA FÖRSTÅ...

Jahapp...då var man alltså hemma idag också. Fast överdrivet ledsen är jag då inte, för vi ska nämligen bada i dag med klassen. Eller dom andra ska.
Jag borde verkligen plugga lite idag, får se om Mimmi orkar sig på att öppna upp svenskaboken. Annars för man roa sig på bästa sätt, kolla på Grey's Anatomy eller läsa lite Harry kanske. Vem vet.
Min fina Findus misse har lagt sig i en hög på matten i en solstrimma. Han ser ut en som en liten hund! Jaa...det är väldigt härligt väder ute, fast jag förstår mig inte på sverige just nu. Ena sekunden är det strålande sol och plusgrader och sen vips! Så är det 5 minus och blåsande snö. Kan inte änglarna där uppe bara inse att vi inte vill ha mer vinter och ge oss lite riktig vår? Nu ska jag göra mig lite lunch. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0