Födelsedagsmiddag hos Elvira

hejsan bloggen!

igår var jag på tjejmiddag hos elvira! Det var skitysigt men det var jävla synd att våran lilla miss jackson ska bli sjuk och inte kunna komma :/ skittrist <3
VI alla visste att elvira hade någon liten överaskning till oss så hon tog med oss in till stan och där bjöd hon alla oss på bio! vi såg bröllopsduellen. Filmen var kanske inte den bästa, men det var mysigt ! tack elvira <3

Sen bar det hem till elvira där alla fixade sig och vi lockade håret på alla:) sen lagade vi mat och satt och prata länge om massa. Och efter maten så var jag mollan och frida helt spralliga så vi dansade och hoppade runt som fan hahah:) sen åt vi världens godaste efterrätt med glass, rädde, chokladsås, strössel och allt möjligt på ! och sen tittade vi på Wild Child nere i källaren. mysig kväll!

1. Mina tre små blondiner!
2. Tessie & Frida underbart söta
3. Tacos
4. Middag
5. Malin & jag kör danssteg till Hot n Cold
6. Lyxig efterätt

Kommentarer
Postat av: Runa

therese! henne har jag inte sett på länge... :(

2009-02-19 @ 12:03:28
URL: http://runasofie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

nää, det var så länge sen vi träffades ! <3

2009-02-19 @ 20:51:34
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0