Chris Brown på hovet 23/1 ! <3

Nu ska alla (som är intresserade) få höra om fredagen och chris brown!
Börjar med att jag möter tove och julia medans vanessa & linda var i farsta och köpte hårfärg. Sen kom dom och alla gick till julia, dör fixade vi oss lagade mat och tog massa pics! och sen bar det av till gullmarsplan där det var fan 500 meters kö och den glider vi förbi för att deras kompis julia (annan julia) och hennes kompisar redan stog långt fram! så det var jävlans nice! :D och sen in i hovet och dörär det en DJ som körde jättemånga asbra låtar och alla står och diggar och sen närmar sig klockan typ 9 och då helt plötsligt börjar Wall to Wall spelas och alla börjar vråla och skrika som fan! (jag är så jääävla hes nu! låer som en jävla kärring) och sen ser man plötsligt chris hänga i en sele upp och ner och massa raketer pangar på och sen börjar dansa helt underbart<3 och alla vi stod där och försökte fatta att det här var verklighet liksom. Att CHRIS BROWN var där på RIKTIGT! Att vi var bara några (a) meter ifrån honnom. Helt SJUKT! Och så kör massa underbara låtar tyvärr inte superhuman <3 och sen sätter han sig på en på en pall och börjar sjunga say goodbye och då började det spruta tårar. Och sen kom No air och då kom det krokodil-tårar. Aldrig hört något bättre live asså <3 FY FAN vad bra.
Iallafall och sedan efter gick vi ut och alla var skit hesa och där ute kunda man köpa stora posters på honnom så jag,vanessa och linda köpte varsin :) och sen bar det hem till julia och där låg vi och snackade och lyssnade på inspelningar och chillade. ÅÅÅÅH! jag vill tillbaka! BÄSTA KVÄLLEN NÅGONSIN! <33 bilderna från konserten var inte så bra för min kamera suuuger men alla ska skicka bilder så det kommer fler sen hoppas jag ! puss <3






Kommentarer
Postat av: Linda

Bästa kvällen <3

2009-01-25 @ 01:32:10
URL: http://lindda.devote.se
Postat av: Mimmi

Bästa Bästa Bästa <33

2009-01-25 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0