BÄSTA MÅNDAGEN I MITT LIV.

Jag kan inte beskriva gårdagen med ord, det var en av dom absolut bästa kvällarna i mitt liv. Jag tror aldrig att jag har skrikit, hoppat och sjungit som jag gjorde då. Alla mina favoritlåtar spelades och allt var så jävla perfekt. Rös över hela ryggen av Hayleys röst. Fy fan vad jag vill tillbaka. Nästan 12 timmars väntan, men fy fan vad det var värt det. Så obeskrivligt bra. Här får ni några bilder från köandet och en från själva konserten, ville inte ha systemen där inne så det blev bara en dålig mobilbild.
Jag pimpade min sko i kön
Adina och Frida


Frida ville också pimpa mina skor




en liten mupp


Tessie hade kakor


Adina & Frida


Haha, mongot och monstret


elvira, denise, malin & tessie


jag vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: loke

coolt, paramore e ju bra=))

2009-12-04 @ 22:09:30
Postat av: Tilda

Jag har faktikst bara lyssnat på en låt med Paramore, och det är decode, från twilight. ;)

2009-12-04 @ 22:26:04
URL: http://talnervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0