SATURDAY.

I morse när jag vaknade kändes det seriöst som om det var sommarlov. Det var strålande väder och vi har lov! Men så många veckor är det inte kvar! Idag denna underbara lördag var min familj barnvakt åt min otroligt underbart söta lilla kusin Jack som är två och ett halvt år. Han pratar för fulla muggar och man kan inte låta bli att pussa på honom så fort man kommer nära! Jag, min mor och Klara min syster tog en härlig promenad till skarpnäcksparken där han satt och lekte i sandlådan medans man bara satt i T-shirt och njöt i solen, jag fick fasktiskt lite färg på kinderna idag. Sedan träffade jag Elvira & Frida och vi cyklade och köpte glass och jag åt världens godaste Magnum! Helt underbar! Och på kvällen spelade jag brännboll i månljuset med Adina, Frida, Tessie, Elvira, Malin och Simon. Trevligt var det! Nu måste jag gå och lägga mig för det kommer vakna en liten kusin ganska så tidigt i morgon och väcka mig....här kommer det bilder! Godnattpuss!


1. Jack
2. Jack och mamma
3. Första glassen
4. Elvira var värsta med snygg i sin nya lugg
5. Frida var också värsta med snygg

Kommentarer
Postat av: amanda

fina bilder:)

sv ; du är med i tävlingen nu :)

2009-04-05 @ 13:55:31
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Pamela

fin blogg, verkligen!

2009-04-05 @ 14:51:02
URL: http://pells.blogg.se/
Postat av: marika

fina bilder och söt bebis! hihi;)

2009-04-05 @ 20:51:13
Postat av: malin

fina bilder!

tkr om din blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-04-05 @ 21:49:05
URL: http://daaanielsson.devote.se
Postat av: thora

Jätttefina bilder! Verkligen härligt ljus i den sista! Keep going! ;)

2009-04-06 @ 09:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0