ACCIO SUN.

Och vad hände med solen? Det var molningt hela dagen, hoppas vi får mera tur med vädret imorgon. Idag har jag umgåtts med Adina Frida och Malin. Det var massa med trevligt. Jag vet inte vad som händer ikväll, om jag ska träffa människor eller ta hemmakväll. Vet man aldrig. Imorgon ska vi in till stan tror jag. Då ska kolla efter jeanstjol, det är massa med snyggt och ha med svarta leggins och converse! Jag måste köpa mina efterlängtade låga grå-blå converse ju. Min kära mor har lovat att betala! Mahaha. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild;)

2009-04-05 @ 20:50:23
Postat av: Anonym

Ja du har rätt! Hit med sol!

2009-04-05 @ 21:04:31
Postat av: Anonym

snyyygg

2009-04-11 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0