Nytt Försök!

Hejsan Hoppsan!

Nu gör jag ett nytt försök på att börja blogga :) Med ny design och allt !
Idag har jag pluggar i FYRA timmar! Fy fan hah, no-prov på tisdag och man har då inte fattat någonting så då har jag typ pluggat in allt idag. Jag är ganska glad för jag har räknat ut nu är det bara EN vecka kvar i skolan sen är det prao i två veckor. På Barnens Trollskog med Frida! Jag längtar! :) Och sen efter det är det första december och då är det massa kul! Julkalender (jag vet jag är barnslig), lucia, konsert med bandet, Vanessa söt fyller moppe, JULAFTON och sedan NYÅR! :) massa skojj.

Vet nu en sak jag har insett? Jag har aldrig i hela mitt liv kunnat göra armhävningar, aldrig, men nu har jag fått min förklaring av min gympalärare. Jag har överböjliga armar! Som faktiskt ser jävligt äckliga ut...men iallafall, målet för att på godkännt är kunna göra anntingen 20 på knäna eller 10 på fötterna & då får Mimmi Nordin special att bara kunna göra 5 st på knäna! HAH!
haha :')
Hare bra! pussen!
/ Mimmi

OMG! TITTA VAD JAG HITTADE! LUUUUUUGNT ATT VI MÅSTE SE DEN TJEJER!! <3:D SER NI? SÅ SÖT!
http://www.youtube.com/watch?v=CW9TkWY6Cng

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

17 again kommer ta världen med storm precis som ABBA gjorde. och kanske lite som Elvis.

2009-01-06 @ 19:27:43
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0