Jul-freaks!


Jag var bara tvungen att göra ett litet jul-inlägg eftersom det faktiskt snööar! :) Asså jag längtar i hjäl mig till december ! Jag har alltid älskar julen och kommer alltid att göra det:) Vanessa & Adina har alltid varit dom jag har hyllat julen mest med :) Även fast Adina inte ens firar jul:) Men jag och Adina älskar att lyssna på jul-låtar, kolla på jul-filmer,
men framförallt , SNÖN! Adina kommer du ihåg förra året när jag var hemma hos dig och Paul ba "Tjejer titta ut!" Och det snöade och vi blir överlyckiga  och drar på oss kläderna och rusar ner till fotbollsplanen och dansde i snön:) Minne asså<3 Och med Vanessa är det nog med julpyssel och slå in paket och gå på julmarkander o sånt:) Förra året satt vi typ varje kväll  hela december och julpysslade, och lyssade på Absolute Christmas hah:) NU VILL JAG HA DECEMBEER !
LÄNGTA LÄNGTA LÄÄÄÄÄÄÄNGTA! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0