Jessica-dagen!

Heejsan Bloggen!<3
Igår vare lördag och jag spenderade den med Jessica, först åkte jag till henne
och vi åt typ lunch och sen åkte vi till Solna Centrum där vi storsa runt och kollade
på kläder och testade och lukta parfymer, snackade massa och skratta och mys mys :)
Och sen blev vi lite kaffesugna och gick och tog en latte på Waynes Coffe, det var
asgott :) Där satt vi och snackade och myste, sen bar det hemåt till bagis och då
käkade jessica middag med oss och det var asmysigt, efter maten satt jag, Jessica
och Klara och diskuterade TV-serier och Harry Potter som vi samtidigt delade på
en Ben and Jerry's (a) haha, sen vem kom inte och knackade på dörren om inte vanessa:)
Då var vi på mitt rum och tog massa pics på photo booth och chillade :) Det var min lördag!
Och nu sitter jag här vi datorn och mina damer och herrar! Jag kan ta och berätta att det snöar just nu! Det ser ut att va väldigt blöt snö , men det SNÖÖAR! :D Asså det är bara 2 veckor kvar till december! Helt sjukt! Är det bara jag som tycker att November har gått jävligt snabbt? Aja, nu ska jag blåsa håret för jag har just duschat. PUSS OCH SNÖ! <3

    
                    2006                               2007                                    2008                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0