Högsta volym!

Shulululu Bloggen!
Nu sitter jag här å mitt rum och har världens största hörlurar på mej och lyssnar på ipoden med högsta volym! Det är jävla härligt asså:) Idag var det No-prov! Gick väll lite sådär, fan vad jag och adina fuskade!:D snacka fan med varandra på varje fråga ba :) haha men asså peter märker inte ett skit, och sen kommer Bahman in med sina örn-ögon och stirrar skiten ur en (elvira , skiten ur mej!:D) han är fan läskig :)  vet ni ? att jag har ränkat ut att om jag inte får några fler läxor denna vecka så kommer jag vara läxfri i TVÅ OCH EN HALV vecka! :D fyy fan vad nice, fast inte lika nice för ena spanska-gruppen som då´ ska spanska prov i morron :/ adina var ju inte precis lyckligast över det hahah :)
 Asså jag längtar till praon! Jag och Frida ska praoa på min grannes lekland som min granne äger :) Barnens trollskog heter det :) haha jag och frida kommer fan typ leka sjävla i alla hinderbanor och hoppborgar hah! :)
Adina & Frida asså fan vad *klia på näsan* var söt idag! :) haha asså vi är fan patetiska! Jag tycker att Mimmi Nordin också är väldigt duktig att hon börjar dagen med att försova sig! Då missade man första lektionen, okej det är typ andra gången på två veckor, jag får skärpa mej haha :)
Och så vill Mimmi också göra alla avundsjuka med att jag har sovmorgon till halv tio i morgon! hah! :D Idag på matten hann Malin (som jobbar så jävla snabbt så jag knappt hänger med! :o ) typ göra 9 uppgifter, och hur många gjorde Mimmi Nordin och Adina Jackson? Inte ens en tror jag ? eller ? (a) Vi satt och kollade på 17 again trailern som jag har tankat in i poden(a) typ 5 ggr och sen lärde jag adina min favvo del i Afasi & Filthys låt "jobb".
"På sätt och vis är det väl rätt och riktigt men, dom som kvalificerar för samma sak och dom letar efter samma jobb men dom heter Muhammed i efternamn dom får sticka heeem!" gick det bra adina? hahah :) aja nu ska jag nog lägga mej på sängen och kolla på How I Met Your Mother, ÄLSKA<3 hahah, hej för nu! PUUUUSS <3

Tjejer den här bilden var tagen för över ett år sen! Herregud vad tiden går snabbt, helt sjukt!
Tjejer , den här bilden var tagen för nästan exakt ett år sen!
 Herrejävlar vad tiden går snabbt asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0