Ny design

Hallojsan alla!
Jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera min blogg. Men jag ska verkligen försöka att bli bättre! :)
Aja, good jul vill jag säga till alla! Jag hoppas att alla hade en mysig jul och fick alla julklappar man önskade sig! Jag fick en mobil som inte var jätteoväntat eftersom man icke kunde ringa mig på den förra :) fast jag vart skitglad. Och sen fick jag annat fint som pyjamas, lite kläder, lite smink, pengar en skiva och sånt :)
Guud vad skönt det är med lov! Jag vill inte att det ska ta slut! Det är så jävla skönt att gå i mjukisar hela dagen osminkad och bara deeega! Fast så osocial är jag inte :) Jag har träffat människor också.  Dagen efter julafton var jag på bio med Elvira och Frida, vi såg Twilight ! Guuud så bra den var :) älska robert pattinson ! <3 och så har jag varit i stan med vanessa ;) och det var mysmys<3 vi hade lite fotostudio också :)
idag har jag degat och på kvällen gick jag på någon teater som hette cirkus cirkör faktiskt bra ;)
aja nu ska jag pysa ! <33 puss


   
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0