God Morgon...

hejsan hejsan,
god morgon kanske man inte kan säga när klockan är tjugo i två. Men som sagt kunde jag ju inte sova igår.
Idag ska jag in till farsta med mamma och kolla efter en billig vinterjacka eftersom min har gått sönder och det kostar lika mkt att laga den som att köpa en ny. Men i morgon är det nyårsafton! :D och på dan ska jag vara med Jessica och sedan på kvällen bli det som vanligt med adina , simon och siri! Jag längtar!


bild från nyår 2007/2008, mina knallröda byxor lyser upp hela bilden !

Kommentarer
Postat av: Maja

i love dem jeansen :D

2009-01-11 @ 14:03:51
Postat av: Anonym

mixar med en lila tröja ba: vadå? passar inte det ? :O

vafan tänker man med ??

2009-01-11 @ 14:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0