Träningsverk...

HERREGUUUUUD !

idag på gympan så sprang vi 3 km! fattar ni ?! 3 kilometer ? :O asså för mej är det så jävla låång :O ,hahah asså jag måste verkligen träna upp min kondition :S asså jag har så sjukt mycket träningsverk, men frida har gett mig lite bra tips på att stretcha, men det gcik inte så bra hahha . Jag var så trött när jag gick hem så jag och frida satte oss på en bänk o prtatade i en halvtimme så jag satte mej mitt på gatan och stretchade hahah. Alla kollade typ konstigt på mig :)

Aja , nu ligger jag i soffan med laptopen och kollar på Americans Funniest HomeVideos, det är så jävla tråkigt. Asså hur kul är det att kolla på massa personer som typ gör illa sig? Åååh! Jag stör mig på den där jävla programledaren också! ,

Juste ! I morron är det fredag yippie yippie yey finnaly helg ! :D hahah , nu ska jag typ äta , men vi ses !

PUSSKALAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0