Klassfoto

HalliHallå ,

idag vare skola , och vi hade skolfoto. Usch och fy man fick se sitt ensamfoto och det var ingen trevlig syn ! Fyy.
Juste , vi kanske ska ha Karl Hurtig som NO lärare . Asså seriöst, jag vill inte ha gucking kallehurtbulle med samma röst so en pingvin till lärare! Jag kommer inte lära mig ett skit !
I sändags hängde jag lite med vanessa&tove vi hade kul:) asså toves garv och vanessas röst asså det kan ingen slå ! :Dhaha! sen tog vi lite pics på datooorn




Sen i går kväll så var jag lite med Jerry&Joel o det hände inte så mkt mer.

haha puss hej! <3



HAHA! OBS OBS ! Bild från 6an. Kan man vara fulare ?
hah , OBS! Bilden är från 6an! Kan man vara fulare ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0